350x300
         Nowy, skrócony adres naszego serwisu:  http://fenix.maxi.pl   albo    http://wsk.prv.pl
3 grudnia 2004
Strony fenixa mają swoich czytelników  w... USA.   Tam bowiem znalazły się nasze SHL -ki.  Dziś dostałem 
mail od Larry 'ego z prośbą o kilka duperelek do SHL M04. Moja angielszczyzna nie jest bogata, a Larry  - jak 
sam napisał -  
niszt fersztejen   po polsku.  Będziemy gadać... na migi?   Zobaczymy, jak sprawy się rozwiną.
A dziś mam pytanie: czy ma ktoś na zbyciu klagi, o które pyta Larry?  I jeszcze jedno: zróbcie mi "na polski" co 
Lary potrzebuje, bo ja zrozumiałem jedenie, że poszukuje "bulwy" trąbki, manetki (chyba) gazu i ... no właśnie.
Haaa-haa-ha! Ten mail spowodował,
 że jeden z naszych młodych 
czytelników jakby nie dowierza, że 
mail od Larrey'ego jest autentyczny!!
No więc jest ! - ja już nie czerpię 
radości, zadowolenia z pozorów.
Nie wpadłbym nawet na pomysł, 
żeby taki przekręt wymyśleć.
Aleś młody, wymyślił dowcip 
tygodnia!

A dlaczego jest w adresie - 
od fenixa
do Larry...? 
A dlatego, że oryginał był rozciągnięty 
w 2 linijkach (taki tasiemiec, nie 
mieścił mi się na stronie), musiałem 
go od nowa sformatować. A nie jest 
to możliwe na oryginale. Natomiast 
da się zrobić na mailu, który ja piszę.
Więc zasymulowałem odpowiedź Re:
Ot, i wszystko. 
Młody, jak to jest w tym powiedzeniu?
Na kim to czapka gore?
3m się młody! Czuwaj, czuwaj dalej!
                                                            - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
4 grudnia 2004
Dla odmiany pokażę wam ciut-ciut mojej korespondencji ze Starym ( "w cywilu" - Karol) i efekt pierwszej łączności Karola 
z Larry'm. No więc na mój apel o wzmocnienie mojej angielszczyzny matychmiast odezwali się: Łukasz, Bartek i Karol 
właśnie.(thanks).  Ale Karolowi tak świeciły się oczy do rozwinięcia  korespondencji, że  widać było to na moim monitorze. 
No więc podrzuciłem mu adres.  Dalej rozmowę z Larry'm poprowadzi on właśnie.  Dziś od Karola dostałem następne 
wieści. uchylę więc rąbka:

Hi Karol!
Wow! Great news hearing from you.   In response to your questions: I also have a 1946 Cushman Scooter, a Indian Royal Enfield Bullet 
with a sidecar (photo attached), a 1996 BMW R1100RT, a 1998 BMW F650F, and a 1947 Whizzer motorbike.              
Larry

A po południu pokażę pierwsze fotki. Tyle tylko, że te fotki SHL M04 ja widziałem w necie już jakiś czas temu i coś mi się 
zdaje, że nie jest to maszyna Larry'ego...
.....
                                                          -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

6 grudnia 2004

Nasz  łącznik, Karol - dostał sporo wieści od Larry'ego. Wiemy, że ta M04 jest bez wątpienia własnością Larry'ego i  uznano ją (w trakcie pokazu 
w Sandwich, USA)  za najładniej prezentujący się motocykl-weteran wyprodukowany w Europie. Ha, to jest coś!   Brawo SHL M04,   brawo Larry!  
No i Karol  - brawo też !  A ponieważ Karolowi czas się kurczy szybko, to dziś pokażemy tu tylko fragment  maila od Larry'ego.  Reszta niebawem:


From: 
Larry Fisher 
To: 'Stary' 
Sent: Monday, December 06, 2004 12:34 AM
Subject:  One more question (maybe two :) )
Karol,
Feel free to publish the e-mails and the pictures as you would like. I think  at  is interchangeable with  on  in this case. English is a difficult 
language from what I ve been told. In this case the e-mails could be published  at  the address you indicated, or they could be published  on  the 
website  Yep those are the photos of my bike. If you want anything specific, like frame numbers or case numbers, builders plate, etc. let me know.
 I am happy to take special photos. I am pretty confident the bike is mostly correct.

I took the SHL to an antique and classic motorcycle show in Sandwich, Illinois USA about two months ago and it won a 1st Place trophy for Best 
European Motorcycle in the show.   I never expected it to be such a curiosity.      I had no idea the engine was so similar to the ones you mention. 
I suspected it was a close relative to the BSA Bantam or D1 and also to the DKW.  Those bikes are also difficult to find in the US.   I would love to 
have a Bantam in original green paint with the Rooster on the tank.                  /.../
!! Karol przeraził się, że 
pokazałem publicznie to 
zdjęcie: takiej niedokończonej
maszyny. Ale przecie to widać,
przecie to jasne, że maszyna 
jest w trakcie roboty. 
Jak będzie ładna, to... będzie 
ładna! Przyjdzie i na nią czas.