WSK by fenix (str. główna--> ) wrzesień 2004
Krystian:czyli Dj_strusiu
Motor kupiłem za 150 zł, ale jego stan był katastrofalny. Silnik
był zatarty, nie działały hamulce, ani światła, jedynym plusem
był jego nienaruszony stan (bezwypadkowy i nic niegrzebane).
No i posiadał papiery.
Zrobiłem drugi szlif, zregenerowałem wał, kupiłem nowy tłok,
pierścienie, tryby, wodzik, tulejki, wszystkie łożyska,cewki
kondensator,kosz sprzęgłowy, łańcuszek sprzęgłowy i wiele
innych.
Oczywiście nie kupiłem wszystkiego naraz , pierwsze trzy
miesiące był to okres wiecznego naprawiania i wymieniania,
no i musiałem go dotrzeć po remoncie.
Gdy WSK stała się bezawaryjnym sprzętem zabrałem się za
,,Tuning" .
Większość moich kumpli śmiało się ze mnie, że chcę
przerabiać wueskę. Mówili, żebym ją sprzedał i kupił MZ, ale
nie zdołali mnie przekonać.
Najpierw zmodyfikowałem wydech, skróciłem kolanko i
wstawiłem tłumnik od czwórki (bez wkładek), potem
polakierowałem wszystkie klosze a tylni ściemniłem (Motip),
Dodałem troszkę chromów, wstawiłem owiewkę, kupiłem
nowy chlapacz tylni, polakierowałem błotniki i felgi, dodałem
parę naklejek, tylnie amory podwyższyłem, założyłem opone
tylnią od Jawy, kupiłem 2 lusterka i wstawiłem kierunki od CZ.
Ostatnio Robiłem całą elektrykę: nowy akumulator, dodałem
2 diody na owiewce, i zamontowałem pod bakiem niebieskie
światło
oświetlające silnik i zakupiłem jeszcze 2 wentyle UV na
allegro (zdjęcia robione w nocy postaram się dołączyć)
Motor wygląda znacznie lepiej, niż na fotkach a jazda nim to
czysta przyjemność. No i wzbudza duże zaciekawienie
(zwłaszcza w nocy). A moi kumple też pokupili WSK-i.
W najbliższym czasie zamierzam założyć: większą owiewkę,
mocniejszy UV nad Silnik i obrotomierz.
Hej ! Jestem z woj podkarpackiego
koło Rzeszowa. Mam na imię Krystian,
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL